Troska o mechaniczną sprawność pianina jest niezwykle ważna, a teraz również łatwa! Właściciele instrumentów gabinetowych z serii CASIO Celviano, Privia oraz pianin hybrydowych GP w ramach oferty gwarancyjnej mogą skorzystać z darmowej usługi serwisowania i naprawy pianin w domu.

Jak zgłosić instrument do serwisu?

1. Przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną i zgłoś sklepowi potrzebę serwisowania (Pamiętaj, że jeśli przysługuje Ci wydłużona, 5-letnia gwarancja, musisz zarejestrować produkt na www.casiomusic.pl w ciągu 30 dni od daty zakupu i przedstawić w sklepie dowód rejestracji).

2. Serwis GRUPY ZIBI S.A. skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia jakie elementy instrumentu mogą wymagać naprawy, a także ustali datę i adres miejsca naprawy. Serwis poprosi Cię o okazanie dowodu zakupu oraz karty gwarancyjnej.

Serwisowanie pianin jeszcze nigdy nie było tak proste!